heen

אבישג חיה כספי

סדנאות סודות האהבה לזוגות מדי שבועיים. סדנאות סוף שבוע לזוגות ונשים. מפגשים פרטיים לזוגות ונשים

החזון שלי

כל אדם נולד וראוי לחיות חיים מלאים, עמוקים, חושניים, אותנטיים. עבור רבים אפשרות זו נותרת משאת-נפש רחוקה, שכן בנסיבות חיינו אנו לומדים יותר ויותר לומר "לא" לעצמנו, ושוכחים לבסוף מי אנו באמת ומה היינו יכולים להיות. אולם גם שנים ארוכות של מאבקים חיצוניים על הישרדות, שליטה, ביטחון והישגים, והתניות חברתיות ותרבותיות, אינן מכבות לחלוטין את הלהבה הפנימית. כשמתעוררת הכמיהה לשנוי מהותי של מסע פנימי אנו עולים שוב על "הדרך הביתה", הדרך מ"מי אני" (הגדרות חיצוניות), ל"מה אני" (תודעת מהות).


בהיותנו פתוחים ונכונים ללכת אל הבלתי-ידוע, ייקרו על דרכנו תמרורים, מורים וחברים למסע, שיפתחו לנו שערים לקראת הצעד הבא אל החופש להיות. לדרך המתממשת באמירת "כן" גדול ומשחרר לחיים בכל מימדי הקיום האנושי גוף-נפש-רוח. ביצירת מטווה שלם ומתואם של כוחותינו היסודיים – תודעה, אהבה ומיניות.

 

כיום לאחר כ 20 שנות הנחייה, ואלפי בוגרי סדנאות, הוקם המרכז הישראלי לאומנויות האהבה. היכל, שהינו שער לרבים נוספים ומרחב שבו כל אחד יוכל למצוא נתיב משלו. בית ספר לטרbספורמציה שיהיה מוקד ליצירה משותפת ויקרין על סביבתו רוח חופשית אוהבת ומקבלת הנחוצה לנו כל כך בארצנו, זו שבמקורותיה לא רק ספר "יהושוע" (מלחמות ישראל) אלא גם "שיר השירים".

אבישג חיה כספי

מחלוצות הטנטרה בישראל, מייסדת את "המרכז הישראלי לאומנויות האהבה" מורת דרך לחיים, לאהבה ולמיניות, מנחה בכירה לסדנאות ניאו-טנטרה, אומנויות האהבה והתפתחות אישית לזוגות, גברים ונשים משנת 2000. מנחה מספר שנים את הקורס השנתי למיניות הוליסטית, במכללת תלתן/בר אילן בת"א. הוכשרה אצל מרגו אננד (ארה"ב) מהמובילות בעולם בתחום הטנטרה ; עם אורן גני (ז"ל) ומורים מאסכולות מקבילות בעולם. משתתפת בכנסים בינלאומיים לסקסולוגיה, בוגרת לימודי חינוך מיני מטעם האגודה הישראלית לתכנון המשפחה. בעלת תואר בפסיכולוגיה.

איך הגעתי לטנטרה?

לאחר שנים של חיפוש משמעות, קבוצות מדיטציה ומודעות עצמית בניו-יורק ובוירג'יניה (שם התגוררתי 18 שנים) ותואר בפסיכולוגיה, חזרתי ארצה בשנת 1999 ובשנת 2000 פגשתי את נושא הטנטרה, ונכבשתי. אז, היו רק 5 מורים בארץ. לשמחתי, הגעתי לאחד המורים המדהימים בארץ, אורן גני (ז"ל), מאושיות הטנטרה בישראל. התאהבתי בו ובנושא. "איך את מסכמת את הטנטרה" שאל אותי אורן לאחר ערב המבוא, ועניתי: "יד אחת למעלה בתודעה, ורגל על הקרקע". שילוב מנצח של גוף, נפש, ורוח = מארג. שזה אגב אחד הפירושים של המילה טנטרה.

 

די מהר אני ואורן הפכנו לזוג. התפטרתי מעבודתי והצטרפתי אליו לסדנאות, תחילה כשוליית הקוסם ולאחר מכן כמנחה. במשך שנים, בכל קיץ, אורן ואני היינו מוציאים קבוצות לאשרם של אושו בפונה. כמו כן, טסנו מספר פעמים לארה"ב ללמוד אצל אחת המורות המובילות בעולם, מרגו אננד.


יחד הנחנו סדנאות לזוגות, ליחידים/ות ומפגשים פרטיים. בשנת 2002 פתחתי סדנאות טנטרה לנשים בלבד שהיו אבן דרך בהתפתחותי. לאורך שנים רבות היינו המנחים היחידים בארץ שהנחו סדנאות טנטרה כעיסוק העיקרי והמרכזי. בשנת 2001 השתתפנו בכנס סקסולוגיה בקפריסין, שם הצגנו אלטרנטיבה ששמה טנטרה. ב- 2003 קיבלנו הזמנה לכנס סקסולוגיה נוסף, בקובה. בנוסף להרצאה על טנטרה הנחנו סדנה לרופאים וסקסולוגים. בשנת 2004 סגרנו מעגל כאשר הזמינו אותנו להרצות על טנטרה ולהנחות סדנה בכנס סקסולוגיה בהודו (!) ארץ מוצאה של הטנטרה. הכנס התקיים במלון האגדי, "טאג' מאהל" בבומביי. הנחנו סדנה והיינו Key Note Speakers זה היה כבוד גדול. משם נסללה הדרך להזמנות נוספות בחו"ל.

 

עשרות כתבות בעיתונות ותוכניות טלוויזיה ליוו אותנו בהתפתחותנו תחילה כ"דרך המיניות המודעת" ולאחר מכן "מרכז תוא"ם" (תודעה, אהבה, מיניות). כיום המרכז נקרא "המרכז הישראלי לאומנויות האהבה" היכל הכולל לא רק סדנאות ניאו-טנטרה אלא גם סדנאות בנושאים של מודעות מינית, אינטימיות רגשית, תקשורת מקרבת ותודעת מהות.

 

בסדנאות (ובמפגשים הפרטיים) אני שמה דגש ברור על שילוב של אינטימיות רגשית, העצמת התשוקה והחשק המיני באמצעות לימוד תרגולים להעצמת העונג, הארכת משך מעשה האהבה, והעצמת היכולות האורגזמיות.

יש המגיעים לסדנאות ולמפגשים הפרטיים כדי ללמוד איך להעצים את התשוקה והאינטימיות שכבר קיימת, לרענן ולהתחדש.

יש שמגיעים למפגשי טנטרה-תרפיה כדי לפתור בעיות תקשורת המשפיעות על החשק המיני. מפגשים אלו כוללים התייחסות אל התובנות השכליות, והתייחסות אל הרגשות שלנו. תהליכים חווייתיים כגון, תרגול בשחרור חסמים רגשיים ואנרגטיים, תרגול בתקשורת מקרבת, תרגול פיזי במגע, איך לגעת בצורה מדויקת ובאופן מענג יותר. אם יתאים ניתן לכלול בשלב כלשהו את העיסוי הטנטרי דבר המעצים את העונג ויוצר חוויה מינית עילאית.

במפגשים אלו אף פעם לא יקרה משהו לא נוח או לא נעים, ההיפך, כל הרעיון הוא שתצאו מהמפגש עם תחושת התרחבות וחיוך. אתם מגיעים למרחב נעים, אסתטי, ומכבד. (קראו משובים באתרי).

 

המפגשים הפרטיים לזוגות, נשים וגברים מתקיימים בראשון לציון, וכמו כן גם סדנאות שבועיות. סדנאות ערב מתקיימות בת"א, וסופי שבוע באתרי אירוח ברחבי הארץ. עדכונים שוטפים באתרי ב"פעילויות קרובות".

 

אין עיסוי טנטרי לגברים

קישור לסרטון וידאו:

"הזדמנות אחרונה לאהבה" ערוץ 13 רשת. אבישג חיה כספי מדריכה את הזוג מיכל ושי.

כרטיס מטפלת

שירותים:

מפגש אישי (ללא מגע), מפגש אישי (כולל מגע)

התמחויות:

אורגזמה, טיפול בזוג, מעגל נשים, פחד מאינטימיות

מין המטפל:

נקבה

מין המטופלים:

נקבה, זוג

אזורי שירות:

מרכז, ראשון לציון

שפות:

עברית, אנגלית

מחיר \ זמן:

עלות מפגש פרטי 420 שח לשעה. עלות מפגש פרטי לזוג 490 שח לשעה. (מטפלת בנשים וזוגות )
טלפון:
להצגה לחצו

יצירת קשר עם המטפלת

מאמרים וכתבות של אבישג חיה כספי

סגנונות תקשורת והתנהגות במצוקה רגשית

מאמר זה מתייחס לכל המינים גם אם אני משתמשת בלשון זכר אהבה זה רגש – זה לא מחויבות, זה לא אחריות – פשוט רגש. וההיגיון של רגש הוא פשוט: כאב/אי-נוחות או עונג כאב/ אי נוחות PAIN   ——————– עונג PLEASURE  צרכים לא נענים————————-

קרא עוד »

איך יוצרים אינטימיות רגשית

אינטימיות רגשית

אולי זו השגרה בתוך זוגיות ארוכה, אולי אלו חוויות הילדות שצרבו בנו פחד מאינטימיות, בסופו של יום, רובינו מסתובבים עם אינסוף חומות שיוצרים ריחוק. אבישג חיה כספי מדברת על דרך אחרת, דרך שבה ניתן להמשיך להקשיב ללב כמו בהתחלה.

קרא עוד »

השפעת ההטבעות במוח על בחירת בני זוג

בחירת בני זוג

ליכולת לאהוב בבגרות יש קשר לאופן שבו נאהבנו בילדות. אין אדם שאהבה נמנעה ממנו לחלוטין, אך בהחלט יש שקיבלו יותר ויש שפחות. הסגנון והאיכות של 'אהבת אם' היא זו שמוטבעת במוחנו בילדות מוקדמת. אם גדלנו עם זוג הורים יש לנו "מודל זוגי" שהפנמנו וליחסים בין הור

קרא עוד »

למה טנטרה?

מהי טנטרה

אנחנו לא יודעים שאנחנו לא יודעים ולכן נוצרות המון דעות קדומות. בעיות חוזרות ונשנות או חוסר סיפוק ממערכות היחסים שלנו יכולים להיפתר אם רק נפתח לידע הרחב שמציעה לנו הטנטרה. עולם הטנטרה אינו נועד רק לפתור ולטפל בבעיות אבל גם לשחרר מה שעוצר אותנו להגיע ל

קרא עוד »

לעבור מ"מסלול הכאב" ל"מסלול הלב"

שחרור הכאב וחיבור ללב

לעיתים אנו מתאווים ולא מתאהבים. במצב זה אנו מנסים "לקחת" את האהבה שאנו זקוקים לה, מה שמעיד על חוסר פנימי באהבה. בעולם שבו אנו חיים, הרבה דברים מגיעים מבחוץ: הכרה, הערכה, אהבה, שלא לדבר על מראה חיצוני. נוצר ריחוק מהעולם הפנימי והאוצרות הטמונים בו.

קרא עוד »

מקורות הטנטרה ודרכיה

שבילים, דרכים של הטנטרה

ההבטחה שבמין רובנו חשים באינטואיציה שיש במין הבטחה למימוש כמיהותינו העמוקות ביותר לאהבה, לאינטימיות ולאיחוד .אם קיימת דרך להפוך את המין המשולהב מאקט ריגושי להתעלסות רגישה, מדיטטיבית, אוהבת ואקסטטית, היכולה להימשך שעות רבות? האם אפשר לנוע לתוך החוויה

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.