heen
פורטל טנטרה / אירועים / סיסטרסירקל – העוצמה של הביחד

סיסטרסירקל – העוצמה של הביחד

סיסטרסירקל – העוצמה של הביחד

מנחה: טל רומן
סיסטרסירקל – העוצמה של הביחד
מנחה אורח: שיר שמיחה ראבד
20–20 יוני 2018
תל אביב

אחיות יקרות, נשים מהממות ואהובות, אנו קוראות לכן לקום ולהתעורר לעוצמה של הביחד… לשבט הקדום שכל כך חי ופועם בתוכנו.. יחד נצא למסע של היזכרות,חקירה ,חיבור והעצמת הנשיות והמיניות שלנו, הפרסונלית והטראנס- פרסונאלית..

ניצור רחם עוטפת ואוהבת שמאפשרת תהליכי גדילה והתפתחות מעמיקים וחוויתיים , מקום שבוא את לא יותר מדי ולא פחות מדי…מקום שאת עוברת מסע ויש לך את כל המרחב להיות את ולהתעורר לאישה הפראית, העוצמתית והמינית שאת …

במשך דורות נשים היו נוהגות לשבת יחדיו במרחבים שונים, הן היו מדברות מתייעצות ולומדות את החוכמה של הגוף, של המיניות והטבע ,עוברות יחד טקסים רוחניים, הסבתות החכמות היו מלמדות את הצעירות..

בעידן שלנו המודרני ובעיקר בחברה שלנו שבה הכל כל כך מהיר, זמין ונגיש , שהמיניות לרוב מלווה באשמה, פחד ותיסכול לא מדוברים, הידע העתיק הזה אינו זמין כבעבר..

אנו שוכחות לפעמים פשוט לנשום, לקחת לעצמנו רגע, להרגיש מה מדויק לגוף שלי, מה מדויק לי..

כל אחת מאיתנו נושאת אמונות שלא משרתות אותה על מיניות ועל עצמה שמשפיעות על חיי היום יום שלה..

מיניות היא לא רק יחסי מין, זוהי אנרגיית החיים שלנו, היצירה שלנו, הניצוץ הזה שעולה לנו שאנחנו עושים משהו שאנחנו אוהבים והאנרגיה הכי חזקה שיש לנו בגוף,
ככל שנלמד להכיר באנרגיה הזו בצורה בריאה , נלמד אותה לעומק, נשחרר פחד, בושה ואשמה, נכיר את איברי המין שלנו בצורה עמוקה יותר ונתחבר אליה,
אנחנו נתחיל לגלות עולם חדש… לחיות את החיים שאנחנו רוצות… בריאות יותר, משוחררות יותר, מסופקות יותר, מתענגות יותר… בכל רובד בחיינו..

אנחנו רוצות להעביר לכן את הידע הזה , לתת לכן כלים שאיתם תוכלו לעצב את החיים שאתן רוצות, להתחבר לעצמכן, לנשיות שלכן, למיניות שלכן, שתבינו כמה עוצמה וכוח יש לכן! ויותר מכל, אנחנו רוצות ליצור שבט, רחם, של נשים שאוהבות, תומכות ופשוט כאן אחת בשביל השנייה , שנוכל להרגיש בטוח לפתוח את הלב ולקבל את האהבה שמגיעה לנו.. ושהמשפחה הזו תמשיך גם אחרי שנסיים את המפגשים..

**********************************************************************

בין הנושאים שנלמד ונחווה בקבוצה:

*נלמד להתחבר ולהכיר את עצמנו לעומק ולהקשיב לרצונותינו האמיתיים דרך חוכמת הגוף, הרגש והתודעה.

*גבולות- נלמד להכיר בגבולות שלנו ולדייק את הרצונות שלנו

*מגדר- נלמד על האנרגיות של הזכרי והנקבי,השיווה והשאקטי, על השלום בין המינים ואיך לאפשר להם מקום בתוכינו

*טנטרה- נלמד על תורת הטנטרה עיונית וחוויתיית , מהי טנטרה? כיצד אנחנו יכולות להביאה לחיי היום יום שלנו? נלמד נושאים ממנה כגון התמרת אנרגיות, צ'אקרות, נשימות טנטריות, מיניות טנטרית וכדומה..

*שאמאניזם- נלמד מהו שאמאניזם, על 7 הכיוונים וארבעת האלמנטים ולהביא איזון אנרגטי לחיינו.

*היוני שלנו- נלמד להכיר את היוני שלנו, איבר המין שלנו לעומק, פיזיולוגית ואנרגטית, נלמד על המחזור החודשי שלנו בצורה מעמיקה פיזית ורוחנית כולל שיטות טבעיות להפחתת כאבים ודימום , נלמד עינוג עצמי של היוני, לאהוב אותה ולשחרר ממנה חסמים, להקשיב לה (תאמינו לנו היא יודעת המון..)

*עונג ואורגזמות- נלמד לענג את עצמנו , נלמד שכל הגוף שלנו אורגזמי, נקבל כלים לחוות אורגזמות מסוגים שונים וגם כלים לעונג עם הפרטנר/ית שלנו.

*זימון-איך לזמן דברים לחיים שלנו- נלמד איך למגנט את מה שאנחנו רוצות לחיינו, איך להפסיק להאשים את העולם שבחוץ ולפחד ולהתחיל להגשים את עצמנו ואת הרצונות שלנו.

*נלמד את העוצמה של הביחד, הכוח , האהבה והריפוי של קבוצת נשים

אז אהובה, אנחנו מזמינות אותך למסע מסע אישי וקבוצתי טרנספורמטיבי ומאפשר של 8 מפגשים..

*************************************

מתי ואיפה?
המפגשים יתקיימו פעם בשבוע בימי רביעי בשעות 19:00-21:30, החל מה-20.6 במרכז תל אביב, בכתובת ויסוצקי 4 ( כמה דקות מהרכבת ומעזריאלי) בקבוצה אינטימית של עד 12 נשים.

המפגשים יתקיימו בתאריכים הבאים:
20.6, 27.6, 4.7, 11.7, 18.7, 25.7, 1.8, 8.8

מחיר:
800 ש"ח לשמונה מפגשים , 5 המשתתפות הראשונות מקבלות מחיר מוזל של 600 ש"ח בלבד!

אם את מרגישה משו מבפנים שאומר לך לבוא.. שהידע הזה מעניין אותך , אם את רוצה לשפר ולהעשיר את חייך ולמצוא משפחה אוהבת ותומכת צרי עימנו קשר ונשמח להכיר ולפרט: