heen
פורטל טנטרה / אירועים / סודות הטנטרה  – סדנת טנטרה מעמיקה

סודות הטנטרה  – סדנת טנטרה מעמיקה

סודות הטנטרה  – סדנת טנטרה מעמיקה

מנחה: מעיין צח
מעיין צח
19–15 ינואר 2018
סטודיו פשוט יוגה

מטרת סדנה זו הינה לחשוף את סודות ומהות הטנטרה ויישומם באומנות עשיית האהבה הטנטרית, בזוגיות הטנטרית וכדרך חיים ואוסף של תרגולים אשר מביאים להתפתחות אישית, לחיים אקסטטיים כאן ועכשיו במודעות.

 

תכני הסדנה שתתקיים במיוחד לכבוד יום האוהבים: Valentine's Day

 

מפגש מבוא – 19/1/18 – מפגש מתנה אשר כולל רקע בנושא של טנטרה ופרטים על הסדנה.

 

מפגש ראשון – 26/1/18 – מפגש בנושא "הטנטרי מתבונן באקסטטיות בסימפוניית החושים" בו נלמד איך להניח למחשבות, לסיפורים והפרשנויות המנטליות ולחיות בנוכחות מלאה ברגע הזה, דרך החושים והגוף. המפגש יכלול רקע בנושא מדיטציה ומודעות, התנסות מעשית במדיטציה והתנסות חווייתית של חמשת החושים.

 

מפגש שני – 2/2/18 – מפגש בנושא "להישאר עם האש של ההתחלה ולהימנע מהרעל של הסוף" בו נלמד על האורגזמה הטנטרית והאורגזמה הרגילה; איך להתיידד עם האנרגיה המינית, להכיל אותה, ליהנות ממנה ולשמר אותה; על הקשר בין האנרגיה המינית, לנשימה ול mind ; חסימות ברמה המינית.

 

מפגש שלישי – 9/2/18 – מפגש זה יעסוק בהתמרה וסובלימציה של האנרגיה המינית. במפגש נלמד ונתרגל באופן מעשי תרגילים להתמרה וסובלימציה של האנרגיה המינית כגון תרגילי יוגה (אסאנות); מחוות (מודרות) ונעילות (בנדות) של יוגה; מדיטציה להתמרה וסובלימציה של האנרגיה המינית; התמרה וסובלימציה דרך תשומת הלב.

 

מפגש רביעי – 16/2/18 – תרגול יוגה בזוגות. זהו מפגש יוגה חוויתי להעצמת הזוגיות דרך המגע, ההקשבה והמודעות. בתרגול היוגה בזוגות נלמד להקשיב ולהרגיש אחד את השני דרך הגוף. הקשבה זו תתרום רבות להעצמת המיניות.

 

מפגש חמישי – 23/2/18 – מפגש זה יעסוק בעולם הרגש. נלמד איך לזהות, להכיל ולהרגיש את הרגשות ישירות בגוף; מפגש עם הרגשות כמפתח לריפוי, צמיחה והכוונה; חסימות ברמה הרגשית; העצמת הקשר הזוגי, הריפוי וההתפתחות של בני הזוג דרך מפגש עם כל מנעד הרגשות שהקשר הזוגי מעלה בתוכנו; הקשר הזוגי הטנטרי כדרך להתפתחות רוחנית.

 

מפגש שישי – 9/3/18 – מפגש זה יעסוק באהבה, עשיית אהבה, חיים וטנטרה מהלב.

 

מפגש שביעי – 16/3/18 – טרספיגורציה (=בחירת נקודת מבט מרוממת) בטנטרה ככלי לטרנספורמציה ולהעצמת הזוגיות, המיניות וההתפתחות האישית. במפגש זה גם נעסוק בטרנספיגורציה האולטימטיבית ובשאלת כל השאלות: מי אני? מי אני באמת?

 

הסדנה תתקיים בימי שישי, 10:45-14:15. אורך המפגשים בין שעתיים לשלוש וחצי שעות.

 

מנחה: מעין צח, מורה מוסמכת להוראת יוגה, מדיטציה וטנטרה; מהנדסת תעשייה וניהול בוגרת הטכניון.

 

מחיר: 900 ש"ח לאדם.

 

התקשר/י עכשיו 052-3470949 בכדי לקבל פרטים נוספים על הסדנה, להירשם למפגש המבוא לסדנה הקבוצתית או להזמין סדנה זוגית.

 

בכדי למנוע אי הבנות ופניות לא רלוונטיות, חשוב לי לציין:

– אין עירום, פעילות מינית, ארוטית או אינטימית בסדנה הנ"ל

– אני לא מנחה מפגשים טנטריים.

– אני לא עוסקת בעיסוי טנטרי.

אני מבקשת בכל לשון של בקשה, נא לא לפנות אלי בנוגע לנושאים אלו.