heen
פורטל טנטרה / אירועים / מסע קקאו – מסע לחופש וריפוי עצמי

מסע קקאו – מסע לחופש וריפוי עצמי

מסע קקאו – מסע לחופש וריפוי עצמי

מנחה: נירוואן לב
מסע קקאו – מסע לחופש וריפוי עצמי
25–25 אפריל 2018
פלא

"חופש הוא החווייה העילאית של החיים, אין חבר גבוה מזה, ומתוך מצב של חופש אמיתי פרחים רבים יכולים לפרוח בתוכך." (אושו) חופש ממשהו, אינו חופש אמיתי. חופש לעשות כל מה שאתה רוצה, גם זה אינו החופש המדובר, החופש האמיתי הוא החופש להיות אתה עצמך, במלוא עוצמתך, במלוא הווייתך, החופש האמיתי לאהוב את עצמך.
אנחנו נולדנו כ"חופש", הבעיה היא שהותננו לשכוח את זה. שכבות על גבי שכבות של התניות הפכו אותנו לבובה על חוט, והחוטים הם בידי מישהו אחר, בידי החברה, בידי ה"אלוהים".
והאהבה, היא שוכנת בתוך כול יצור אנושי, היא כאן, היא נוכחת, היא עצם כמיהת החיים, ניחוח החיים שקיים בתוך כול יצור. אין צורך לייבא אותה מבחוץ, היא אינה דבר שצריך לחפש אחריו במקום כלשהו.
אם אין מחסומים ואין מכשולים, האהבה תגלה את עצמה. כל אחד יכול להיות מלא באהבהאם לא יכפו עליו מחסומים ומכשולים של תרבות לא נכונה והתניות שגויות. נהר האהבה נועד לזרום ולהגיע לאוקיינוס החיים, בני האדם קיימים על פני האדמה כדי שיוכלו לזרום ולאהוב ולהגיע לאלוהות. האהבה היא תחושה מאוד עמוקה ומיוחדת, יש בה מתיקות, נעימות ורוגע. כיף להרגיש אהבה מהסביבה, להרגיש אהוב ומקובל. נעים. גם להרגיש שאני אוהב את עצמי, מקבל את כל החלקים שבי ובעל שלווה אמיתית בחיים. לא תלוי בכלום, לא בסביבה, בכסף או בהצלחה. אוהב את עצמי כמו שאני עכשיו.
.אתם מוזמנים לטקס ומסע ריפוי מיוחד ומפתיע, בנושא החופש לאהוב את עצמי.
יחד נצלול לחוויה קסומה של פתיחת הלב לחופש ואהבה עצמית, . נקלף את השכבות שמונעות מאיתנו להרגיש את העוצמה, את האהבה ואת החיבור והחופש שנמצאים במרכז שלנו. נשחרר התניות ואמונות שאינן משרתות אותנו עוד, נתחבר לעצמנו ונאפשר לחופש והאהבה שבתוכנו להתקיים עם עצמנו.

נשתמש במגוון כלי ריפוי עוצמתיים על מנת לחדור דרך השריון שלנו, דרך הסבל, הכאב, דפוסי ההגנה שלנו, בין הכלים בהם נשתמש יהיו שירה מקודשת, נשימה ותנועה.
************************** ************************** ***********************

הקקאו הוא אחד מצמחי המרפא העשירים ביותר והמשפיעים ביותר על הגוף והנפש שלנו.
יחד עם עוצמת ה"טיפול" שהקקאו מסוגל להעניק לנו הוא גם עדין ובטוח מאוד.

שתיית הקקאו מאפשרת חיבור עמוק לנוכחות הנטועה ברגע הזה ובשילוב עם נשימה, תנועה וקול, אנו נאפשר לחכמת הגוף לזרום בתוכנו.
לטקס מומלץ להביא בקבוק מים אישי ובגדים נוחים ומתאימים.

את הטקס יעביר נירוואן ואיתו צוות מיומן של מטפלים שהוכשרו על ידו כך שכל משתתף יחווה גם ריפוי וטיפול אישיים(המלצה, רק למי שירצה).

נירוואן מטפל ומנחה אנשים כבר עשרים שנה, מכשיר מטפלים מופלאים, אומן בריפוי ובהנחיה, מפתח שיטת הריפוי Core Healing , מנחה סדנאות וריטריטים בארץ ובעולם.

הטקס יתקיים ב 25.04.2018 בשעה 19:30 , סגירת דלתות ותחילת הטקס ב 20:00 , לא תתאפשר כניסה לטקס לאחר סגירת הדלתות.

כתובת: פלא – ריב"ל 25, ת"א
עלות הטקס היא 140 ₪ בתרומה מומלצת.

הטקסים הקודמים היו SOLD OUT!!!! מהרו להבטיח את מקומכם מראש. מספר המקומות מוגבל, לכן יש להירשם מראש
לפרטים והרשמה:052-7702261 , עדי , או במייל:
nirvanalev@gmail.com

קצת על הפלא:
************
מקום מפגש והתכנסות לכל אשר ליבו מבקש להיפתח, להתחבר ולאהוב. מרחב ליצירה, סדנאות, כנסים, הופעות, סרטים ואירועים שמטרתם קידום האהבה דרך ערבות, סובלנות ונתינה. מקום לפתיחת הלב והראש ולמציאת שותפים נוספים לבניית עולם טוב יותר.
מוזמנות ומוזמנים לבוא, לחוות, להתעצם, להעצים, להתרגש ופשוט להיות.
אי של שפיות ואהבה בלב תל אביב.
הפלא מופעל בידי חבורה מופלאה של מתנדבים מסורים שאמונתם אהבה. ממומן כולו מתרומותיהם של הבאים בשעריו