heen
פורטל טנטרה / אירועים / יחסים ואינטימיות בעיר הגדולה

יחסים ואינטימיות בעיר הגדולה

יחסים ואינטימיות בעיר הגדולה

מנחה: דוד כהן צדק
דוד כהן צדק
16–17 מרץ 2018
בית לזרוס

המיניות היא אחד המרכזים החשובים והמשמעותיים של בני האדם.
היום הזמנים הבשילו להבין שאם לא נתחיל לחשוף את הידע של כוחות הריפוי והשינוי שאצורים במיניות לא נוכל להמשיך להתקדם ולהתפתח.

אנחנו חיים בעידן של התרחבות, חופש ושינוי מתמיד. אנחנו מהירים יותר, יצירתיים יותר, ותשומת הלב שלנו מתפתחת להכיל יותר דברים במקביל. אנחנו פחות מקבלים כמובן מאליו מסגרות והסברים של "ככה זה". המיניות שלנו היא אחד האזורים הכי פחות מטופלים שלנו. הלגיטימציה למיניות ולביטוי שלה מוגבלת. אנחנו מעדיפים להסתיר, להתבייש, להתעלם. למדנו שהדבר הטבעי הזה שנקרא הגוף שלנו, הוא מביך.
כדי לחיות חיים מלאים מלווים בתחושת עוצמה, שמחה ויצירתיות, אנחנו צריכים להסכים להשתמש במלוא הפוטנציאל שלנו, בכל מרכזי הכוח הנפלאים שלנו. לכן העבודה עם מיניות היא כל כך רלוונטית וחשובה. זאת גם הסיבה שעבודת מודעות עם מיניות היא פורצת דרך, מאתגרת, ומתגמלת.

הארוע הזה הוא שונה מהכנסים שהכרתם וראיתם.
אנחנו מזמינים אתכם לבוא, לטעום ולהרגיש את התחום עם שלל הרצאות ופעילויות מרתקות מבלי להתחייב למסע עומק תהליכי.
אנחנו מאמינים שלכל אחד יש את הזכות לשמוע, להתנסות ולקבל מהעולם של הטנטרה והמיניות המודעת-מקודשת.
אנחנו יודעים גם שהחיים שלכם/ן מלאים וזה מאתגר לקחת פסק זמן של כמה ימים ולצלול. לכן אנחנו הפעם מגיעים אליכם/ן.

סופ"ש עם 6 מרחבים של הרצאות, סדנאות, תנועה, מפגשי שיח, פאנלים בנושאים שונים כגון: תקשורת – מודלים של מערכות יחסים – אינטימיות – אותנטיות – ביטוי עצמי – מימוש – הגשמה – משמעות – מיניות – ארוטיקה – רומנטיקה – צמיחה – יחסי גברים נשים – יחסים חד מגדריים – חינוך למיניות – חיפוש מענה לצרכים במסגרת מערכות יחסים בתרבות החיים העכשווית.
כל הפעילויות ללא ערום.

לפרטים והרשמה היכנסו לכאן