heen
פורטל טנטרה / אירועים / גרון עמוק-הקול בשביל המיניות–רטריט יום עם עדי טרם ועירית פרידמן

גרון עמוק-הקול בשביל המיניות–רטריט יום עם עדי טרם ועירית פרידמן

גרון עמוק-הקול בשביל המיניות–רטריט יום עם עדי טרם ועירית פרידמן

מנחה: עדי טרם
עדי טרם
מנחה אורח: עירית פרידמן
14–14 אפריל 2018
פלא

מיניות היא תקשורת בפני עצמה. מיניות היא מערכת יחסים! חלק נכבד מהמיניות שלנו היא לדעת מה אנחנו רוצים, להבין ולדייק מהם הרצונות והצרכים שלנו ולתקשר אותם קודם כל לעצמינו, ומשם גם לסביבה – "נעים לי, לא נעים לי, אני רוצה/לא רוצה, אני אוהב, אני מרגיש…"

צ'אקרת המין – עוסקת באופטימיות, שמחה, שמחת חיים ומיניות. כשהצ'אקרה הזו מאוזנת אנו מביאים לידי ביטוי הגשמה עצמית וסיפוק. אדם שהצ'אקרה הזו בריאה ופעילה יהיה אדם עם חיבור לערך עצמי גבוה, לצרכים אישיים ופיזיים. אדם כזה יהיה מתחשב בזולת וברצונות של האחר עם מודעות ליכולות פנימיות.

צ'אקרת הגרון – עוסקת בביטוי שלנו בעולם. הביטוי החיצוני, מאתנו החוצה – לתקשר עם הסובבים אותנו, לתקשר אותנו – את הרצונות והצרכים שלנו. הביטוי הפנימי – ההכרות שלנו עם עצמנו, להתחיל לנהל דיבור ושיח פנימי כנה ואמיתי בינינו לבין עצמנו, ללא שיפוט, ביקורת, להכיר ברגשות שלנו, בתחושות, מבלי לייפות, להדחיק או להתעלם מכל מה שקיים בתוכנו.

החיבור בין 2 הצ'אקרות האלו הוא החיבור הקדוש. המיניות המקודשת. החיבור של העצמי שלנו עם החוץ. חיבור של תקשורת גופנית, פיזית, רגשית, תחושתית, אמיתית וכנה.

היום כולו על בסיס דאנא (תרומה בנדיבות הלב בהתאם לרצון וליכולת – פרטים למטה)

______________________________________________________

מה בתכנית:

9:30 – התכנסות ושלום שלום.

10:00-12:00 – מעגל פתיחה ומדיטציה דינאמית – לפתיחה, שחרור והזרמת האנרגיה בגוף.

12:00-15:00 – סשן "גרון עמוק" – בעזרת כלים מעולם הפסיכודרמה, התנועה והנשימה נחקור את צ'אקרת הגרון לעומק. נלמד איך לשחרר ולהניע את אנרגיית הקול שלנו העוזרת לנו להתבטא, להתעצם, להעז, להרפות ולפתוח מרכזים חשובים בגוף (בבלוטות במוח, באברי המין).

15:00-17:30 – סשן נשימה מעגלית מודעת – Re-Birthing – מכוון לריפוי מיני – כוחה של הנשימה הוא מופלא, הן בריפוי ברמה הפיזית, הן בנפשית והן ברוחנית. נשימה מחוברת (ללא פער בין שאיפה לנשיפה) לאורך זמן, יוצרת מצע מדהים לפתיחת "שריונות" רגשיים, ריפוי חסימות פיזיות, הדחקות נפשיות, פחדים, טראומות, וכאבים, חרדות, מערכות אמונה מגבילות ועוד.

17:30-18:00 – מעגל סגירה