heen
פורטל טנטרה / מגזין הטנטרה / שיחה חופשית / טנטרה וטנטרה לגברים

טנטרה וטנטרה לגברים

מאמר מאת: גיא פיק

בואו נעשה בזה קצת סדר

מה זו טנטרה?

טנטרה היא לא שיטת טיפול, טנטרה היא רעיון, הרעיון הוא להגיעה לשלמות והארה, להגיע למארג של החושים והרחבה של המודע, למעשה זוהי תפיסת עולם שלפיה הכול קשור בכול. (התרגום המילולי של המילה מסנסקריט הוא הארה או הרחבה)

היות והטנטרה היא רעיון, כל מטפל בטנטרה מביא את ארגז הכלים שלו כדי לתת טיפול שיוביל את המטופל למקומות הללו של הרעיון הטנטרי.

הטנטרה פרחה והשפיעה על תרבויות ההינדואיזם והבודהיזם בצפון הודו, ועם השנים הגיעה אל העולם המערבי וקיבלה הכרה בו. הטנטרה המסורתית ההודית העתיקה הכוללת טקסים עתיקים נשארה וקיימת עדין ויש העוסקים בה גם אולם הטנטרה בעולם המערבי עברה שינוי ונלקחו חלקים מתורת הטנטרה העתיקה שהתפתחו ושולבו בשיטות טיפול יותר מודרניות למשל עיסוי טנטרי שלוקח את העיסוי לינגם העתיק ומשלב אותו עם עם אלמנטים מהעיסוי השוודי המודרני יותר או הטנטרה יוגה המשלבת את חכמת היוגה וחכמת הטנטרה יחד, הכל בהתאם לצרכים של העולם המודרני.

אחד המאפיינים הייחודים של הטנטרה הוא שהיא מעניקה לגיטימציה לעיסוק במין ובמיניות כאחד הכוחות הרוחניים שמאפשרים התפתחות. חלק זה בטנטרה נקרא .

טנטרה אדומה

הטנטרה האדומה עוסקת במיניות המודעת של האדם עם עצמו
והאדם עם פרטנר או הסביבה כולה. היא מסבירה כי בכל אחד מאיתנו ישנה אנרגיה הנקראת קונדליני – האנרגיה המינית.  הקונדליני נמצא תמיד שם בגוף, באיזור האגן בפנים באיזור הצ'קרה השניה (צקרת המין, צ'קרה = מרכז אנרגטי בגוף). האנרגיה המינית שלנו יכולה להיות חלשה וקטנה כמו להבה קטנה שבוערת ומחכה שידליקו אותה, ויכולה להיות גדולה פראית משתוללת וחזקה, ישנם נתיבי אנרגיה בגוף (נאדים) בהם זורמת.

הטנטרה האדומה עוסקת בהכרת האנרגיה המינית שלנו, בלימוד איך לעורר והלרגיע אותה, בלימוד איך להוציא אותה מאיזור האגן אין להעלות אותה לפגוש את צ'קרת הלב והאהבה ואיך לפזר אותה בגוף ולהרגיש אותה בכל הגוף ולא רק באגן.

כשהטנטרה האדומה נדדה לעולם המערבי, רוב החלק הרוחני נעלם והוקטן, היות והעולם המערבי נוטה לכוון שיטות טיפול ופעולות פיזיות ופחות לכוון הרוחני (מה שקצת השתנה בעשורים האחרונים) ועיקר ההתייחסות בטנטרה התמקדה בהנאה ויכולת תפקודית במין, ופחות עיסוק במיניות עצמה ולאנרגיה המינית כסוג אחד של אנרגיה הקיים בגוף.

לגמור לשפוך ולהרגיש אורגזמה – על פי רעיון הטנטרה, האנרגיה המינית יכולה להיכלא באיזור האגן, ולא להשתחרר ולנוע בכל הגוף. התקיעות הזו גורמת לכך שהגבר חש הנאה מינית ואורגזמה רק באזור הלינגם (איבר המין הזיכרי), ולא זוכה להרגיש את האורגזמה בכל הגוף. היות והאנרגיה המינית תקועה באגן ולא מתפזרת בכל הגוף היא יוצאת החוצה לבסוף וזו פעולת השפיכה. כאשר הגבר יודע לפזר את האנרגיה המינית בכל הגוף, הוא זוכה להרגיש אותה לאורך כל הזמן ולא רק בשיא האקט המיני, זורמת ומחממת את ערוצי האנרגיה בגוף. כאשר האנרגיה המינית משתחררת מאיבר המין לכל הגוף, היא מתאחדת עם אנרגיות רגשיות, נפשיות ורוחניות הנמצאות בגוף, וכך יכול הגבר לחוש חוויה מיוחדת של התמזגות הגשמי והרוחני בגוף. ארגזמה היא היא בעצם המצב בו האנרגיה המינית עולה ומתעוררת לרמות גבוהות ומתחילה לרעוד ולרטוט ולשלוח עקצוצים וחום לכל חלקי הגוף.

עיסוי טנטרי בגברים

העיסוי הטנטרי מאפשר לגבר להתחבר לזכריותו, ולשפר את תפקודו המיני, ולחוות אורגזמות בעוצמות גבוהות יותר ולחוות אורגזמות רוחניות כאשר האנרגיה המינית מתחברת עם הרוח והרגע והאהבה והלב וכל האלמנטים הקיימים בגוף.

הטנטרה האדומה לא עוסקת רק בשיפור המין, הטיפול הטנטרי הגברי משנה את העמדה והגישה כלפי מיניות גברית בפרט וזוגיות בכלל. אבל גם מגלה לנו עולם חדש של מקור אנרגיה לא מנוצל, האנרגיה המינית הקיימת אצלינו בגוף כל הזמן, וכמו שאמר לי המורה הראשון שלי לטנטרה "אפשר גם לחתוך סלט בגישה טנטרית…"

טנטרה מלמדת אותנו רוגע ושלמות של הכל, קבלה של הכל ובעיקר קבלה של עצמינו.

עיסוי טנטרה נעשה על ידי מטפל טנטרה, העיסוי משלב עירום בדרך כלל אולם לא כולל מגע מיני טהור, אלא עיסוי בגבולות מאוד ברורים ומתוקשרים מראש בין המטפל והמטופל. העיסוי הוא לא רק עיסוי אלא מפגש שלם הכולל טקסים ואלמנטים מעולם הטנטרה המסורתית העתיקה, טקס טיהור המרחב, טקס הסרת האגו וטקס הסרת הבגדים, בזמן העיסוי נעשה שימוש בעזרים כמו שמנים ארומטיים, נרות, או אלמנטים אחרים שיוצרים אווירה נעימה ומרגיעה וחשובים לאחד הרעיונות המרכזיים בטנטרה של "כאן ועכשיו" – להתחבר למקום שעכשיו אנחנו נמצאים בו בלי להביא את העבר והעתיד ולנקות את הראש מהכל.

 

העיסוי כולל מגע באיברי המיניות, ועיסוי של בלוטת הערמונית על ידי חדירה (של האצבע) לפי-הטבעת. בלוטת הערמונית נחשבת למשמעותית ביותר ביצירת אורגזמה והנאה מינית. זאת נקודת הג'י של גברים, נקודת האש בה ניתן להעלות ולהדליק את הקונדליני. מלבד עיסוי בלוטת הערמונית המטפל נוגע באזורים שונים בגוף הגבר כמו הפנים, כפות הרגליים, הבטן, החזה והירכיים. העיסוי הוא לא עיסוי שוודי רקמות עמוק, אלא עיסוי עדין העורך למטופל היכרות עם הגוף שלו ומקומות שאולי שכח שיכולים לענג אותו והוא כולל הרבה שמן חם ומריחות של השמן על הגוף לפיזור האנרגיה המינית בגוף, במהלך העיסוי הגבר חווה מספר פעמים מצב הקרוב לשפיכה, הנקרא "אורגזמה רוחנית". ולומד לא להתאפק מלהגיע לשפיכה אלא לשלוט בשפיכה – זה ההבדל הגדול …..

בעשורים האחרונים העולם המערבי גילה שיטות טיפול ורעיונות חדשים מהמזרח ואף אימץ אותם לחיכו באהבה, אך למרות זאת הטיפול הטנטרי לגברים אינו נפוץ, ורב הגברים נמנעים ממנו, נרתעים ממנו, או שמסתירים את השתתפותם בו. טיפול כזה מביא את הגבר לתחושה של ערעור על גבריותו ומיניותו, היות שגברים רבים נרתעים מהעיסוי הנעשה בבלוטת הערמונית דרך פי הטבעת, על אף ההנאה המינית שטמונה בו

אז למה טנטרה לגברים ולמה מטפל גבר?

יש הרבה תשובות לשאלה הזו, התשובה הכי אמיתית בעיני היא שגבר יודע לגעת בגבר בצורה הכי נכונה, רק גבר יודע איך זה מרגיש אורגזמה גברית, מה התחושה בלינגם בזמן שפיכה, איך זה מרגיש שקרובים לשפיכה ומתי לעצור ולפזר החוצה את האנרגיה, איך מרגיש כיווץ האשכים שניה לפני השפיכה או מה קורה ללינגם בעיסוי ואיך זה מרגיש. אישה לא יכולה להתחיל לחשוב אפילו על הדברים האלו, בדיוק באותה מידה שאנחנו לא יכולים להבין אוגזמה נשית, או את כל התחושות המדהימות שאישה חווה בזמן עיסוי יוני (יוני = איבר המין הנשי).

ועוד קצת הסברים למתקדמים – הטנטרה המסורתית מדברת על איחוד בין שיווה לשקטי, בין הזיכרי לניקבי, בין הלינגם ליוני, אבל היא גם מדברת על זה שבכל אחד מאיתנו יש 2 צדדים, שני סוגי אנרגיות מיניות, האנרגיה הניקבית והאנרגיה הזיכרית, ובתרגול או בהיכרות עם עולם הטנטרה ניתן גם לתרגל טנטרה בין שני גברים או שתי נשים אבל כשכל אחד מהם משתמש באנרגיה ההפוכה וכך נוצר החיבור, לא חייבים זכר ונקבה פיזית לתרגול משותף, אלא רק שכל אחד ישתמש באנרגיה אחרת (זכרית וניקבית), כך גם בדיוק בעולם העינוג העצמי שעליו מדברת הטנטרה האדומה, בזמן עינוג עצמי אנחנו לומדים לחבר בין הניקבי והזיכרי שבתוכנו כדי להגיע לעינוג המושלם.

במפגש הטנטרי שלי עם גברים אני משתמש באנרגיה הניקבית שבי כדי להכיל את המטופל ולתת לו את המקום הבוטח והעוטף כדי להוציא את האנרגיה המינית הזיכרית שלו לעולם ולתת לה ביטוי וללמוד אותה, בתרגולים מתקדמים בין שני גברים ניתן להפוך את התפקידים ולתת למטופל להכיר את האנרגיה הניקבית שלו.

ועוד נקודה אחרונה למחשבה – אומרים שאנרגיה המינית הגברית היא האנרגיה המתפרצת, החודרת הליניארית (הישרה שהולכת קדימה) החזקה ….אז רק תחשבו איך נראה חיבור טנטרי בין שני גברים ובין שני אנרגיות גבריות שכאלו, אנרגיה גברית כפול שניים, כמה עוצמה, כמה כוח, כמה אנרגיה …..

0 0 votes
Article Rating
הרשמה להתראות
הודיעו לי על:
guest

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments