heen

התמרת אנרגיה מינית

טל רומן מאמר מאת: טל רומן

הנושא הוא מורכב ולכן מחולק לכמה נושאים:

– מהי אנרגיה מינית

– איך מתמירים אנרגיה מינית לאנרגית חיים ואנרגיה רוחנית.

– מהי מטרת ההתמרה של האנרגיה המינית

– יתרונות של התמרת האנרגיה

– דרכים שונות להתמרת האנרגיה המינית בגוף.

 

כשמתחילים לעסוק במיניות שהיא לא "רגילה", מעבר לפיזית, כמו מיניות מקודשת, מיניות טנטרית או/ו שאמאניזם מיני עולה הרבה המשפט "התמרת האנרגיה המינית"

 

הרבה אנשים שואלים אותי למה הכוונה בהתמרת אנרגיה מינית ואיך עושים זאת?

אז החלטתי לכתוב על כך בתקוה שיעזור לכמה שיותר אנשים שנמצאים בתהליך 🙂

 

קודם כך אסביר למי שלא יודע קצת על האנרגיה המינית.

מהי האנרגיה המינית

האנרגיה המינית שלנו זו בעצם אנרגית החיים שלנו, זוהי האנרגיה הכי חזקה שיש לנו בגוף, זוהי אנרגיה של מיניות, יצירה, בריאה ותשוקה.

 

האנרגיה המינית נמצאת בבסיסה בצאקרת המין (שוודהיסטנה)  שהיא הצ'אקרה השנייה שנמצאת בערך שתי אצבעות מתחת לטבור (יש שאומרים 2 אצבעות מעל הטבור) .

 

על פי הטאו – האנרגיה המינית בגוף מחולקת ל-2 אנרגיות עיקריות: אנרגית ג'ינג -שאחראית על ההולדה והיצירה של דברים חדשים וממוקמת בכל הרקמות החיות, במיוחד בכליות בזרע ובביציות .

והאנרגיה השנייה היא הצ'ינג- שאחראית על שימור החיוניות של האיברים בגוף הקיים, אנרגיה שמפיקים איברי המין, אצל נשים זו האנרגיה של הביציות ואצל גברים זו אנרגית הזרע.

על פי הטאו, האנרגיה המינית זו האנרגיה היחידה שאפשר להכפיל ולהגדיל ולהתמיר אותה לאנרגית כוח החיים של האיברים – "צ'י" וממנה לאנרגית – "שן" שהיא אנרגיה רוחנית.

 

איך מתמירים את האנרגיה המינית לאנרגית חיים ולאנרגיה רוחנית?

בצורתו הבסיסית ביותר, מין נועד לרבייה. בצורתו הרחבה יותר, בכל פעם שאנו פעילים מינית אנו מייצרים הרבה אנרגית חיים. באורגזמה רגילה (שפיכה אצל גברים ואורגזמת דגדגן אצל נשים), אנרגית החיים נפלטת החוצה ובכך אנחנו מאבדים הרבה אנרגיה חיונית.

(בצעירותינו אנו פחות מרגישים זאת אך עם ההתבגרות, אנו מייצרים פחות אנרגיה באופן טבעי וכך יוצא שאנו מוציאים יותר אנרגיה ממה שיש לנו דבר שפוגע לנו בבריאות ובחיוניות).

 

מטרה ההתמרה

בעקבות השינויים הללו שחלים בגופינו במשך השנים, לאורך ההיסטוריה התפתחו שיטות שונות מזרמים שונים שמטרתם לקחת את האנרגיה המינית שממוקמת בצ'אקרות התחתונות ולהעלות אותה בדרכים שונות למעלה לצ'אקרות העליונות.

במילים אחרות, הכוונה היא לשמר, למחזר ולהתמיר את אנרגית המין  לאנרגית חיים וגם לאנרגיה גבוהה יותר (שן) שמחברת אותנו לרוח למימדים רוחניים  גבוהים דרך הצ'אקרות העליונות.

 

היתרונות של התמרת האנרגיה המינית

-בריאות וחיוניות

-ערנות

-אריכות חיים

-חיבור למימדים רוחניים ותקשור איתם

-זימון של מה שאנחנו רוצים לזמן לחיינו

– חיבור לעצמה שבנו

-שחרור רגשי לחוויות שהדחקנו

 

– אצל גברים מבחינה מינית- התרגול מאפשר חיבור ללינגאם. יכולת לחוות מולטי- אורגזמות בכל הגוף וכן יכולת לקיים יחסי מין  בלי שפיכה ודרך כך לקיים יחסי מין עמוקים יותר, מענגים יותר, אינטימיים יותר ולאורך זמן (גם מספר שעות ברצף בלי להתעייף ולאבד מהזקפה באופן לא רצוני).

– אצל נשים מבחינה מינית-  חיבור מחדש (חיבור שקיים באופן טבעי לכל אישה ואצל חלקנו נשכח) ליוני שלנו ולרחם שלנו, מולטי אורגזמות ושרשראות של אורגזמות מסוגים שונים ומגוונים שיכולות להימשך זמן רב ולהביא עונג רב לכל החלקים בגוף.

 

דרכים להתמרת אנרגיה מינית

אז הגענו לחלק הפרקטי, ישנן שיטות שונות ואינספור תרגולים וטקסים שאפשר לעשות על מנת להתמיר את האנרגיה המינית. ארשום כאן באופן כללי מספר תרגולים בסיסיים ומי שירצה יכתוב לי בפרטי ואפרט יותר:

 

נשימות, מדיטציות ודמיון מודרך:

כאשר אנחנו מרגישים את האנרגיה המינית עולה למעלה נתן לבצע מדיטציות שונות שכוללות לרוב תרגילי נשימות יחד עם דמיון מודרך שמסייעים להעלות את האנרגיה המינית למעלה.

לדוגמא:

כשמגיעה אנרגיה מינית, אפשר לעצום עיניים, להתמקד באנרגיה שמגיעה (במידה והיא עוד לא ערה, ניתן לעורר אותה בעדינות -אפשר דרך אוננות, דרך נגיעות עדינות באזורים ליד, ליטופים, כל אחד מה שמתאים לו..) ואז לנשום את האנרגיה הזו למעלה, הכוונה ממש לדמיין איך האנרגיה הזו עולה מאזור איברי המין דרך עמוד השדרה, ללב ומשם או לשחרר אותה, חזרה לאדמה או למעלה לצאקרות העליונות או בכל מקום בגוף שתרצו שתגיע אליו אנרגיה. נשים יקרות, לנו באיבר במין יש שפתיים שאנחנו יכולות ממש לינוק אנרגיה מהאדמה וממש לשאוב אנרגיה למעלה עם נשימות גם דרך נשימה רגילה וגם מאיבר המין שלנו. ניתן גם לעשות תנועות עם הידיים בזמן הנשימה למעלה.

 

עם פרטנר/ית:

ניתן לעשות תרגולי נשימות כגון חדירה אנרגטית לפני ובזמן יחסי מין. גם תנוחות מסוימות במין עם בן /בת הזוג בתרגול נכון, גורמות לכך ששתי הנשמות מתמזגות לרגע לאחד ונוצר חיבור עוצמתי וההתמרה מאוד חזקה ויעילה.

דוגמה לתרגול עם בן /בת הזוג:

נשימה מעגלית:

בזמן או לפני שאתם מקיימים יחסי מין, שני בני הזוג מחזיקים ידיים ומסתכלים אחד לשנייה בעיניים, האישה מכווצת את היוני (איבר המין שלה) ונושמת את האנרגיה המינית למעלה בזמן שהיא שואפת אוויר עד ללב, ובאותו הזמן היא מחזיקה ידיים של בן הזוג והידיים גם עולות באותו הזמן מהיוני ללב, ואז בנשיפה, היא מעבירה לבן הזוג את האנרגיה מהלב עד ללינגאם (למטה).

בזמן שהיא נושפת ומוציאה אנרגיה בן הזוג שואף ונושם את האנרגיה לתוכו והידיים של שניהם עוברות ללב של הגבר וללינגם שלו וכך שוב חשוב בצורה מעגלית. התרגיל הזה גם מסייע לגבר לא לשפוך.

יוגה:

ביוגה ישנן מספר תנוחות שניתן דרכן להתמיר אנרגיה. הנפוצות שבהן הן: תנוחות הפוכות כגון עמידת ראש, תנוחות בנדהה כגון אודיאנה בנדה ומולה בנדה וכדומה.

0 0 votes
Article Rating
הרשמה להתראות
הודיעו לי על:
guest

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments