heen
פורטל טנטרה / מגזין הטנטרה / טנטרה תרפיה / פרק ראשון מה"ספרון הקטן של השפיעה מוקדמת"

פרק ראשון מה"ספרון הקטן של השפיעה מוקדמת"

מאמר מאת: רפיק ידידיה

כל גבר נשפך לריק לפעמים.
כולנו מכירים את ההרגשה המביכה של הפיספוס.
אני כותב את זה כי החוויה הזו היתה חלק משמעותי מחיי כגבר צעיר, לפני שהכרתי את הטנטרה. ובמובן מסויים היא היא שהביאה אותי לתרגול היוגה של המינית ומשם את היוגה בכלל.

*

אני מסתכל על הגברים אלה בפורנו ותוהה איך הם עושים את זה? איך הם מחזיקים ככה כל כך הרבה זמן? בום בום בום… מביאים לו יפיפייה צעירה לא מוכרת והוא מחזיק מעמד חצי שעה בלי לגמור.

יתכן שהם על מאלחשים? יתכן שהם סוסי הרבעה מיוחדים? אולי הם על ויאגרה?

אני כותב את הספר הזה כי הידע הזה שאספתי חשוב שיכתב. אני בעצמי הייתי גומר מהיר והיום הבעיה הזו כמעט לגמרי מאחורי. למה כמעט? כי עד היום, עם כל הטכניקות שתרגלתי, עדיין אני לא הכוכב הזה מהסרטים הכחולים. ואם בתוך אש אני מתחיל לזוז חזק מידי, מוקדם מידי, בלי הכנה גופנית מוקדמת, עולה לי הזרע מהר.

*
אינני מיוחד בתשוקתי להאריך את זמן המשגל, זוהי משאלה משותפת לגברים רבים שמבקשים ליצור תקשורת טובה יותר עם איבר המין שלהם. סיסמא טנטרית עתיקה אומרת "כל שפיכה היא שפיכה מוקדמת" מתכוונת לכך שעיכוב השפיעה אינה פונקציה של זמן אלא פונקציה של צורך. אם אינך רוצה לגמור ובכל זאת גמרת – שפכת מוקדם ולא משנה כמה עבודה נתת לפניכן, שניה או רבע שעה.

"אל תזלזלו באוננות", אמר פעם וודי אלן, "זה לעשות אהבה עם מישהו שאתה אוהב". ואכן הרבה מהעבודה של הריפוי שלי נעשה לבד, כשאני מתרגל אוננות ללא שפיכה ולומד בכך להרחיב את נקודת השיא המיני. אבל זה היה כמובן רק חלק אחד של העבודה שכן מיניות בסופו של דבר זה דרך להתאחד באקסטזה עם אנשים אחרים. וכאן הבעיה. רוב הנשים לא מבינות כלום במיניות הגברית. הרבה בגלל שהגברים לא מבינים הרבה במיניות שלהם.

*

התלונה העיקרית של גברים שבאים אלי לייעוץ היא האכזבה מהנתק שקיים בינהם לבין הפאלוס. הראש רוצה דבר אחד והפאלוס מתנהג אחרת. יש תחושה שאני לא שולט בעצמי, ואם גבר לא שולט בעצמו איזה מין גבר הוא?
בחיבור זה אנסה להביא בשפה פשוטה רעיונות חדשים ועתיקים שקשורים בנושא השהיית הגמירה ובכלל טכניקות לתקשורת טובה יותר עם הזין: שיעמוד כשאני רוצה; לא יעמוד כשאני רוצה; שירה את מטענו בזמן הנכון; שיהיה מחובר אלי.

*

ספרון זה פונה לגברים בזוגיות וגברים סינגלים, אבל המסר שלו הוא שבסופו של דבר תצטרך לעבוד עם אתגר השפיעה המוקדמת מול אישה. אפשר לתרגל את הטכניקות הללו לבד, אבל אני לא רוצה לגרום לאשליות ולכן אומר בבהירות: ללא אישה – בת זוג או קדשה (סרוגייט רוחנית) – לא יהיו תוצאות לעבודה.

את "הספרון הקטן של השפיעה המקדימה" כולו ניתן להשיג כאן
אלו הם ראשי הפרקים בו:

מבוא * רגישות יתר * זוהי מתנה * לתרגל לבד- לתרגל בזוג * קאובוי על הסוס * לגמור מהר זה אבלוציוני * ואגינה שואבת * ריגושיות * פורנו * סירוס עצמי * לסגור ולכווץ * עשה חימום * התחל מהסיבוב השני * להכנס ולא לזוז קונדליני * התנוחה הנכונה * לתרגל באוננות * נהימות * כיווצי רצפת האגן * התקדשות

0 0 votes
Article Rating
הרשמה להתראות
הודיעו לי על:
guest

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments